Workshop Bloemschikken in herfstsfeer

Locatie: Van de Weerdstraat 66, 6709 TT Wageningen, wijk Kortenoord
Tijd: 13.30 - 16.00 uur
Kosten: Leden €17,50, voor niet-leden €25,00
Verplicht aanmelden vóór 13 oktober via aanmeldingen@wageningen.groei.nl o.v.v. workshop bloemschikken.
Maximaal 6 deelnemers.
Voor meer informatie: Monique ter Brugge T.: 06-20118903

Heb je zin in een middag creatief bezig zijn met mooie materialen en wil je je bloemschikvaardigheden uitbreiden, kom dan naar onze workshop bloemschikken. Workshopleider Monique ter Brugge leert je een aantal basistechnieken en je maakt een mooi bloemstuk. Het onderwerp voor het werkstuk wordt vooraf bepaald door de workshopleider en de materialen en bloemen zijn hiervoor aanwezig. In de uitwerking is er echter veel ruimte voor eigen creativiteit en aanvulling met eigen groen, bloemen of andere materialen bv. uit eigen tuin, is altijd mogelijk. Neem deze dus gerust mee! Koffie/thee en wat lekkers is inbegrepen.