het afdelingsbestuur Wageningen en omgeving

voorzitter

Greet Steenhuis
greet.steenhuis(at)upcmail.nl

Tuinieren is voor mij meer dan zomaar een hobby. Het is mijn passie voor bloemen en planten, waar ik altijd warm van word. Al dat groen geeft me rust in drukke dagen en vrolijkt mij op in deze moeilijke coronatijd. Het leukst is ook om andere mensen daarvoor te enthousiasmeren. Daarom vind ik het zo heerlijk om voorzitter te zijn van deze vereniging.

secretaris

Marc Roosjen
marcroosjen(at)gmail.com

penningmeester

leontine.colon(at)gmail.com

Tuinieren is voor mij genieten van al het moois dat opkomt en gaat bloeien. Dagelijks even overal langs lopen om te zien wat er nu weer is bijgekomen.  Zaad en stekken oogsten en ze zien ontkiemen en aanslaan, ook al is er eigenlijk geen plek meer voor in de tuin. Maar dan kan het altijd naar de ruilbeurs, zodat ik iemand anders er blij mee kan maken.

lid

Jopie de Boer