Het Appeltern Plantenfestijn 24 en 25 juni

In het weekend van 24 en 25 juni organiseert Appeltern voor het eerst het Plantenfestijn. Met 25 topkwekers, een noviteitenborder, een plantendokter en nog veel meer kan je daar terecht voor het nieuwste op het gebied van tuinplanten. We zijn trots en blij dat Groei & Bloei ook ruim de gelegenheid krijgt om zich tijdens dit weekend te presenteren.

Groei & Bloei Tiny House

Afgelopen voorjaar is ons ecologische Tiny House dat op De Floriade stond, herbouwd in Appeltern. Hier wordt een echte tuin bij aangelegd met als achtergrond het Groei & Bloei Tienpuntenplan. Het Tiny House blijft de komende jaren in Appeltern staan. Op zondag 25 juni om 12:30 uur wordt het Tiny house feestelijk geopend door onze nieuwe voorzitter Leen Verbeek.

Mooie entree-korting voor Groei & Bloei leden!

Uitsluitend tijdens het Plantenfestijn krijgen Groei & Bloei leden een speciale korting: op vertoon van de ledenpas mag 1 persoon voor slechts €10 naar binnen! Overige gezinsleden of vrienden kunnen natuurlijk gebruik maken van de bon uit de Groei & Bloei kortingsgids. Deze bon geeft recht op 20% korting op de dan geldende entreeprijs, met een maximum van vier personen per bon. Parkeren is gratis.

Appeltern Adventure Gardens, Walstraat 2a, 6629 AD Appeltern.