Terugblik najaarsstekken- en plantenbeurs 2020

Het was dit keer anders dan anders, maar we zijn heel blij dat we toch de stekken-en plantenbeurs dit jaar door konden laten gaan. Een andere opstelling op het grasveld tegenover het Koetshuis in het Arboretum, met een afscheiding van afzetlint, zorgde voor een mooie éénrichtingsroute.

In eerste instantie was de beurs alleen voor leden, om het max. aantal bezoekers niet te overschrijden, maar na 10 uur konden we toch nog een aantal niet-leden naar binnen laten. In totaal waren er 34 bezoekers en heel fijn dat ook jongeren door hun ouders worden meegenomen. Na afloop werden de overgebleven planten door een ouder/leerling meegenomen voor de bloementuin van de Montessorischool. Geweldig toch!

De volgende dag kreeg de voorzitter via de mail nog een hartverwarmende reactie van een bezoeker:
Wat een fijne morgen was het gisteren. En zo leuk en behulpzaam allemaal. Ik bedank jou en het overige bestuur voor dit. Ik heb 32 grond kruipertjes met uitleg van een ieder, wat het is, top. En een wilde wingerd en nog veel meer. Wat ben ik blij dat ik lid ben van deze vereniging. Groetjes Coby, en een mooie zonnige zondag.

(foto's Jopie de Boer)